Wednesday, January 12, 2011

Azam 2011:::Mencari Yang Bernama AZAM:::

            1 Januari 2011, bermula la taun baru yang penuh bermakna..waaahhh..1st day taun baru bermula, tokki ade kt umah xtually...kena jaga...sbb turn ank lelaki sulong dye la plak yang jage kan...so aku pon kena join treat skali la..x baik..orang tua kena dilayan..hehehhe...neway walaupon macam2 ragam tokki aku ni, tapi nak buat cammana...orang tua nak kite treat dia cam budak2 kot..pengalaman lama..hehe
            Minggu 1st aku sepatutnya stay kat hostel...tapi aku ulang-alik dari rumah ke kampus tiap2 ari sebab konon nak jaga atok aku la...sebab die asyik panggil nama aku jer...tak sampai hati nak tinggalkan cam tu je..lagipun kuliah tak de sangat pon..kelas asyik cancel je...baik aku duk kat umah...
            2nd week da mula kuliah da...tapi aku p hostel hari isnin sebab ari ahad nak tengok AJL...bes giler lagu dorang arrange...tapi yang tang final tu yang tak bes...cam xpercaye jerk pemenang itu adalah pemenangnya..hahha...gasak la...bukan boleh duit pon kalau protes...life kat hostel bes...1st time duk kat hostel cam ala2 apartment g 2...dahsyat r...selesa sangat2...dapat rumet baru...Kak Balqis (std kaunseling) & Tieqa (std bioD)..best sangat dorg..hahaha...

            Bila da stay kat hostel, kuliah pon da mula, so bermula la kehidupan aku tuk sem 4 ni...da tua rupenya aku..da senior da pon..haih, tp still blur ngan ape aku blaja slame ni ?? haiya...kuliah mula aje..trus ade assignments...banyak lak tuh...biasa la kan..klu tak ade kerja, x student namanya...tapi cam biasa la aku ni, klau x dekat ngan due date, selagi tu la aku tak buat...pesen ape nih...sape yang ajar pon tak tau la...genetik ke??hurm....
            Konon2 nk berazam baru la sem ni..taun ni...tp awal2 kuliah da ponteng kot...bagus tak saya....bagus kan?? agaknye bila la azam aku ni nak tercapai dek akal...semua yang aku buat, tak jadi..mind set tak kuat la...sebab tu aku rase lebih baik cari azam yang baru kan....cari yang bernama AZAM...agak2 boleh tercapai tak??baru hidup ade thrill sikit...hurm...

Hidup Tak Selalunya ____________!!!!

No comments:

Post a Comment