Monday, May 31, 2010

Mentari Bersinar Kembali

            Wow, setelah sekian lame tak blogging, ari ni kembali blogging dengan semangat baru...harapan baru...kehidupan baru...tak tau la pe yang baru sangat sebenonyer kan?? tapi aku rase minggu ni adalah minggu yang paling bermakna skali bg aku, setelah hampir 2 bulan aku terperuk lam umah ni...
           Kehidupan aku still cam biasa..bangun tido, men fb, makan, tengok tv, tdo balek...hahaha..cm 2 la..tp mggu ni punya la bes, sbb program banyak, tak macam minggu2 sudah...
            Sebenarnya kn, aku tak tau per sebenarnya yang aku nk lam dunia nih...semakin hari kita semakin tua...semakin tua kita semakin banyak tanggungjawab..dan skarang, aku dapat rasakan tanggungjawab tuh da datang satu persatu seiring dengan hari yang berlalu...tak tau pe lagi tanggungjawab yang bakal hadir for the next tyme period nih...Tuk tanggungjawab yang sedia ada skarang ni pon, aku da rasa BEBAN...but...bebanan ni kadang2 buatkan aku bahagia...

YEAHhhhhh...Mentari Kembali Bersinar...i like..

            Tapi kita jangan terlalu yakin dan taksub sangat dengan pinjaman ni kn?? bila2 masa jerk Tuhan boleh tarik balek...skarang ni aku nk biarkan mentari ni terus bersinar, membiarkan sinarnya menerangi hidup aku, membiarkan hidup aku dipayungi kehangatan sinarnya (ala sama je la..)...tp selagi tyme masih menyebelahi aku ni, aku nk rasakan saat2 bahagia nih..klu nk suh cerita, SORRY...aku tak tau nak explain cammana, sebab kebahagian ni tak boleh digambarkan dengan kata2 @ tulisan...
Hepi Always..Senyum Sokmo..( *-^ )....

No comments:

Post a Comment