Thursday, May 20, 2010

Terimalah Hakikatnya Kau Layak Untuk Itu!!!

            Pada 19/05/2010 bersamaan hari Rabu, pada pukul 17:36 petang sedang asyik aku dibuai mimpi, berangan sendirian, melayani perasaan petang yang redup, tetiba telefonku vibrate...Ade mesej rupenyer..dari siape lg, klu x dari my beloved fwenz, Izah..


Mesejnyer "Che'E, result da kuar!!"...
Biar Btol!!!


           Dan pada saat & detik tu jugakla, jantung ak da work million hard..ak da xtau nk kte ape..tp still bgtau izah yg ak nk tgk keesokan arinyer...xleh2..aku x sedap ati...tros bgn dr baring, & on lappy ak...Mase tuh, jantung aku x tau la darah mengalir kowt mane..mcm da berterabor rsenyer sistem circulatory aku ni...Rembesan adrenaline pon rasenyer da macam sprinkler da kowt..
           Rilex2..satu persatu ak tekan..ye la kan, xkn nk tekan byk2..Link la aku pada website MyNemo, buka page keputusan semasa, tengok la result aku...waaahhhh...terperanjat aku..Darah yang mengalir laju, adrenaline yang memancut tinggi tetibe rase cam terhenti sekejap...Ala result je pon., mcm xpenah exam lak rase...Tp result yang ni cm menusuk jantung hati aku ckit...Haiyaaa...
           Aku nk nangis, air mata x kuar, ak nk senyum, mulut aku kejang, ak nk back page, tangan da kaku, ak nk berlari jauh2, kaki da melekat liat...Stay je aku depan lappy tuh...xtau nk buat ape...Lame jugak la tenung result tuh, betol ke x ni result ak..cam x percaye jerk ni je yg aku belaja slame nih...


HAMPEH!!!


  

Ketahuilah bahawa setakat mana anda berusaha, begitulah hasilnya...
Terimalah hakikat kau layak untuk itu!!!

2 comments:

  1. waa :(( sob sob
    we dont deserve for that
    usaha kita x cukup lagi :((

    ReplyDelete
  2. btol...klu org tgk, kite la pling giler study skali...tp ape kn daya...study hard sgt..x smart..hehehhehe

    ReplyDelete