Sunday, May 2, 2010

Suka Duka Holiday

~HOLIDAY~
Macam2 terjadi wk2 cuti sem nih..
de yg aku suka, de yg aku x ske...
yg paling dasyat skali BOSAN...
xtau pe nk kte r..
mmg bodoh sgt rse cuti nih

Da la aku ni style pemalas..
klu xde keje org suruh,
sah2, aku x buat la...

~FWENZ~
De kawan yg da cuti, duk jauh plak..
nk ajak lepak pon susah...
de kawan yg duk dekat, xdpt cuti lg..
duk la aku kat umah...
de kwn yg da cuti, ajk kuar jenjalan, xmo pegi lak..
tyme ak malas nk kuar, de yg ajak g shopping la..

~FAMILI~
Makan, tdo, on9, tgk TV, men game..
tiap2 ari bnde sme jerk aku buat..
kengkadang kuar gak jln2..mkn angin...
JAUHHHHH....dpn umah, blakang umah, lam bilik
tyme aku buzy nk buat keje ckit...
mase tu la dorg nk ajak aku g luar negeri...PEhaL??
xkn nk tolak kowt..hehhehe..
tangguh lagi kerja ak..
balek honeymun, ngat nk sambung kerja, 
pon xjadi jugak...
dorang ajak g sne cni...
tyme mood kerja x datang, xdenyer dorg nk ajak g jln2..

~LAPPY~
Walau bosan cmner pon hidop aku..
walau terkanting cmner pon hidop aku..
lappy la teman sejati ak..
lembab pon ko la
kasi aku bengang pon ko la..
ske buat hal pon ko lah..
tapi ak still perlukan lappy aku ni
tuk teman ak kemane aje ak pergi...

~AKU~
xtau nk tafsirkan cmner ngan diri sendiri...
Aku nk aper lam hidop ni sbnrnyer r???
smua yg ak nk, smua akan dapat...
tp still lg x cukup..
Aku x berSyukur ker r??
btol la kte Dr.Pouzi...
klu smua bnde yg kita nk kita dpt, 
sbnrnyer 2 x m'bahgiakan kita langsung..
melainkan kita dpt dr ape yg kita buat...
bru btol...!!
Tp per aku nk buat???
HUuuRrrMmmmm...............:-)

2 comments:

  1. hohooo...da byk blaja da..blaja yg simple2 jer..goreng2 sudey...yg rebus2 je ker..hahhaa...xmo xpert2 sgt, t xleh rse izah pnyer la..

    ReplyDelete